Lista avocaților de serviciu pentru Sfântu Gheorghe și Întorsura Buzăului

Avocați de serviciu în perioada 6 decembrie 2024 - 3 ianuarie 2025

Avocați de serviciu în perioada 6 - 13 decembrie 2024

 

Bodali István-Sándor

0774084689

6 - 13 decembrie (stagiar)

Mitrea Sandra-Maria

0725918844

6 - 13 decembrie (stagiar)

Pilbáth Zsuzsa

0749114249

6 - 13 decembrie

Ilyés Zsuzsa-Eszter

0742671040

6 - 13 decembrie

Antal Mihai Gabriel

0742753712

6 - 13 decembrie

Avocați de serviciu în perioada 13 - 20 decembrie 2024

 

Barabás Dorottya-Adrien

0740872495

13 - 20 decembrie (stagiar)

Józsa Ede

0745992440

13 - 20 decembrie (stagiar)

Munteanu S. Adriana

0745650792

13 - 20 decembrie

Manea Gabriela

0749948187

13 - 20 decembrie

Darvas Király Beáta

0749202353

13 - 20 decembrie

Avocați de serviciu în perioada 20 - 27 decembrie 2024

 

Vasiloae A. Cristina

0729917291

20 - 27 decembrie (stagiar)

Dénes Lilla Nóra

0754026126

20 - 27 decembrie (stagiar)

Bene Ana

0740019870

20 - 27 decembrie

Calinic Oana Isabela

0725934020

20 - 27 decembrie

Petrican Răzvan Ștefan

0743701512

20 - 27 decembrie

Avocați de serviciu în perioada 27 decembrie 2024 - 3 ianuarie 2025

 

Kasléder Beatrix

0744430160

27 dec - 3 ian (stagiar)

Deák Sára

0740840304

27 dec - 3 ian (stagiar)

Miklós-Kiss Dávid

0727396600

27 dec - 3 ian

Covaciu A. Alexandru

0721201761

27 dec - 3 ian

Antal Orsolya

0722349604

27 dec - 3 ian

Lista avocaților de serviciu pentru Târgu Secuiesc

Avocați de serviciu în perioada 6 decembrie 2024 - 3 ianuarie 2025

Avocați de serviciu în perioada 6 decembrie 2024 - 3 ianuarie 2025

 

Csurulya Csongor

0744307110

6 - 13 decembrie (stagiar)

Berecki Ágnes Ilona

0723136854

13 - 20 decembrie

Kovács Kincső

0723696845

20 - 27 decembrie

Balogh Ungurean Patricia

0724025418

27 dec - 3 ian

Regulamentul pentru organizarea SERVICIILOR DE ASISTENŢĂ JUDICIARĂ (SAJ) al Baroului Covasna

A. PRINCIPIILE ASISTENŢEI JUDICIARE

Art. 1

(1) Asistența judiciară și/sau extrajudiciară este asigurată de avocații care formulează opțiuni în acest sens și/sau, atunci când numărul acestora este insuficient, prin avocații desemnați în acest sens de Consiliul Baroului și înscriși în Registrul de asistență judiciară al baroului.

(2) La nivelul U.N.B.R. se organizează Registrul național de asistență judiciară pe baza registrelor întocmite de barouri.

(3) Asistența judiciară și/sau extrajudiciară este coordonată de Departamentul de coordonare a asistenței judiciare, organ cu activitate permanentă, condus de un vicepreședinte al U.N.B.R.

Art. 2

(1) Acordarea asistenței judiciare în cazurile prevăzute de lege se face numai ca urmare a unei solicitări din partea instanței, a organului de urmărire penală, de cercetare penală sau a organului administrației publice locale, adresată baroului și soluționată de SAJ, pe baza desemnării avocatului în condițiile prevăzute de Legea nr. 51/1995 pentru organizarea și exercitarea profesiei de avocat, cu modificările și completările ulterioare (în continuare lege), de Statutul profesiei de avocat și de prezentul Regulament.

(2) Acordarea asistenței judiciare se realizează exclusiv pe baza delegației de avocat eliberată de SAJ.<

Art. 3

Asistența judiciară este acordată numai în cazurile și condițiile stabilite limitativ de legislația profesiei de avocat în vigoare și de legile speciale.

B. ORGANIZAREA SAJ

Art. 4

SAJ este coordonat de decanul baroului asistat de unul sau mai mulți consilieri.

(1) În cadrul SAJ pot fi încadrați funcționari. Atribuțiile funcționarilor SAJ pot fi îndeplinite de unul sau mai mulți avocați desemnați de decan.

(2) În cazul în care sunt angajați funcționari, numărul și structura organizatorică a personalului angajat se stabilesc de către Consiliul Baroului.

Art. 5

Decanul are următoarele atribuții:

a) reprezintă SAJ în relația cu autoritățile, salariații SAJ și orice alte persoane;

b) desemnează consilierii care îl asistă în coordonarea activității serviciului și îi înlocuiește prin decizie motivată;

c) aprobă cererile de asistența judiciară și extrajudiciară în condițiile legii;

d) emite dispoziții obligatorii în ceea ce privește organizarea SAJ;

e) soluționează plângerile formulate împotriva rezoluțiilor consilierilor care îl asistă.

Art. 6

Consilierii care asistă decanul au următoarele atribuții:

a) reprezintă SAJ în relația cu autoritățile judiciare în situații de urgență, când decanul este în imposibilitatea de a-și exercita această atribuție;

b) coordonează activitatea SAJ;

c) dispun aprobarea sau refacerea propunerii de repartizare a cauzelor întocmite de funcționarii SAJ;

d) propun aplicarea de sancțiuni pentru abaterile de la prevederile prezentului Regulament;

Art. 7

Funcționarii SAJ au următoarele atribuții:

a) primesc, înregistrează și arhivează cererile de asigurare a asistenței judiciare și extrajudiciare;

b) primesc, înregistrează, arhivează și trimit spre competentă soluționare opțiunile, cererile, sesizările și propunerile beneficiarilor asistenței și ale avocaților;

c) eliberează delegațiile avocaților desemnați și le comunică acestora, în termen util, sub semnătură. La primirea delegațiilor, avocații subscriu mențiunea privind data și ora la care li s-a predat delegația;

d) notifică avocații care au formulat opțiuni cu privire la desemnarea lor, la programarea pentru plata onorariilor cuvenite, la obligația de a depune referate explicative și comunică soluțiile date sesizărilor care privesc activitatea unui avocat;

e) păstrează în suport fizic și informatic evidențele obligatorii pentru repartiții și pentru fiecare cauză în parte;

f) îndeplinesc orice alte atribuții date în sarcina lor prin prezentul Regulament sau dispuse de Consiliul Baroului, de decan sau consilierul delegat.

Art. 8

În cazul în care este desemnat un funcționar coordonator al SAJ, acesta are următoarele atribuții:

a) coordonează activitatea funcționarilor SAJ astfel încât să asigure permanența funcționării acestuia;

b) urmărește modul în care se îndeplinesc atribuțiile de serviciu;

c) face propuneri de soluționare a contestațiilor privind lista de opțiuni afișată;

d) întocmește propunerea de repartizare a cauzelor după consultarea consilierilor;

e) centralizează și comunică consilierilor cererile, propunerile și sesizările avocaților, beneficiarilor asistenței și organelor solicitante;

f) solicită și primește referate, contestații și plângeri formulate de avocați sau de beneficiarii asistenței juridice;

g) întocmește periodic referate privind necesarul de achiziții, bugetul necesar bunei funcționari a SAJ și face propuneri privind eficientizarea funcționării serviciului;

h) întocmește corespondența SAJ cu cei care solicitantă, asistența avocațială și cu avocații desemnați;

i) îndeplinește orice alte atribuții date în sarcina lor prin prezentul Regulament sau dispuse de Consiliul Baroului, de decan sau consilierul delegat.

C. DOMENIILE ACTIVITĂȚII DE ASISTENȚĂ JUDICIARĂ

I. Asistența obligatorie

a) La urmărirea penală

Art. 9

La cererea prealabilă și motivată a organelor de urmărire penală, SAJ va desemna unul sau mai mulți avocați în vederea asigurării asistenței juridice obligatorii, în funcție de existența unor interese contrare ale părților.

Art. 10

SAJ va desemna avocat, contactând telefonic avocații care au formulat opțiuni în ordinea determinată de repartiția lunară, întocmind un proces verbal în acest sens.

Art. 11

Avocații care au formulat opțiuni pentru acest domeniu al asistenței judiciare nu vor putea refuza nemotivat cauza repartizată.

Art. 12

Avocatul care își manifestă disponibilitatea de a asigura asistența obligatorie se va prezenta în fața organelor de urmărire penală în timp util pentru a asigura asistența obligatorie a învinuitului sau inculpatului, numai atunci când acesta nu este asistat de apărător ales sau în situațiile prevăzute de lege.

Art. 13

Dacă delegația avocatului desemnat încetează deoarece se asigură asistența juridică prin avocat ales, avocatul desemnat va menționa în referat activitățile prestate.

Art. 14

Dacă în cauza în care a fost desemnat avocatul se dispune conexarea acesteia cu o altă cauză în care învinuitul sau inculpatul este asistat de avocat ales, delegația avocatului desemnat încetează de drept.

Art. 15

În ipoteza în care cauza în care a fost desemnat apărător din oficiu este conexată altei cauze în care învinuitul sau inculpatul este asistat de alt avocat din oficiu, învinuitul sau inculpatul va fi asistat de primul avocat desemnat în cauză.

Art. 16

În ipoteza în care cauza înregistrează o disjungere, avocatul care a asigurat asistența juridică din oficiu are prioritate la desemnarea în cauza disjunsă.

b) La instanțele de judecată

Art. 17

(1) Numai ca urmare a unei solicitări prealabile și motivate a instanțelor de judecată, SAJ va desemna inculpatului/inculpaților un avocat din oficiu.

(2) Se vor desemna avocați diferiți dacă se constată că în cauză sunt interese contrare în apărarea inculpaților.

Art. 18

Asistența judiciară prin avocat delegat încetează de drept în situația în care partea este asistată de avocat ales.

Art. 19

Asistența judiciară din oficiu încetează de drept odată cu epuizarea fiecărei faze a cercetării judecătorești.

Art. 20

Referatele cu privire la asistența juridică asigurată în cauză vor fi depuse la SAJ.

D. REPARTIZAREA CAUZELOR

I. Principii

Art. 21

Principiul fundamental al funcționarii SAJ îl constituie asigurarea asistenței judiciare prin desemnarea prealabilă a avocatului potrivit criteriilor prevăzute în prezentul Regulament.

Art. 22

În vederea asigurării unei asistențe efective și de calitate, se poate stabili un plafon total lunar al cauzelor în care poate fi desemnat un avocat în vederea asigurării asistenței juridice.

Art. 23

Asistența judiciară va fi asigurată numai în urma desemnării prealabile de către SAJ, pe baza delegației eliberate în prealabil efectuării asistenței.

Art. 24

Asistența juridică ce urmează a fi asigurată în penitenciare, locuri de deținere și în afara localității de reședință în raza căreia asigură asistența obligatorie va fi repartizata avocaților care au formulat opțiuni în acest sens.

II. Opțiunea

Art. 25

Opțiunea reprezintă manifestarea de voință și angajamentul avocatului de a asigura asistența juridică în cauzele în care va fi desemnat.

Art. 26

Opțiunea va cuprinde datele de identificare ale avocatului, coordonatele de contact, specificarea domeniului de activitate pentru care optează, mențiunea că a luat cunoștință de dispozițiile prezentului Regulament.

Art. 27

Până la data de 15 ianuarie a fiecărui an, avocații interesați să asigure asistența juridică obligatorie ori asistența avocațială prevăzută în cadrul ajutorului public judiciar sau în alte prevederi legale vor formula la SAJ opțiuni scrise cu indicarea localității în care urmează să desfășoare activitatea (de ex. mun. Sfântu Gheorghe circumscripția Judecătoriei Sfântu Gheorghe), pe care le vor depune personal sau prin orice mijloace de comunicare la distanță (fax, e-mail, curierat rapid), apte să asigure primirea opțiunii în termen și să asigure dovada în acest sens. Lista avocaților din oficiu se întocmeste anual, la data de 15 ianuarie, în baza cererilor depuse la barou.

Art. 28

În condițiile in care ulterior datei de 15 ianuarie exista avocați care au promovat examenul de intrare in profesie sau s-au transferat din alte barouri aceștia pot fi înscriși în lista SAJ completând o cerere care va fi înaintată decanului baroului.

Art. 29

Consiliul Baroului poate hotărî ca opțiunile avocaților să fie făcute și pe parcursul anului și pentru o perioadă mai scurtă.

III. Repartizarea cauzelor

Art. 30

Repartizarea cauzelor se va face conform listelor întocmite lunar de secretara baroului, liste în care vor fi trecuți în prima parte avocații stagiari.

Art. 31

În condițiile în care un avocat aflat pe listă și solicitat de SAJ refuză desemnarea sau nu răspunde la telefon, reprezentantul SAJ va întocmi un proces-verbal unde se vor semnala aceste probleme.

IV. Evidența

Art. 32

SAJ va ține evidența repartizărilor cauzelor, după numele sau denumirea părții asistate, după numărul de înregistrare al cauzei la organul competent și după numele avocatului desemnat în cauză.

Art. 33

Evidențele vor fi ținute pe suport material.

E. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE AVOCAȚILOR CARE ASIGURĂ ASISTENȚA JURIDICĂ DIN OFICIU SAU GRATUITĂ

Art. 34

Pentru activitatea profesională desfășurată în cauzele în care au fost desemnați, avocații au dreptul la onorariu conform plafoanelor stabilite prin Protocolul încheiat între U.N.B.R. și Ministerul Justiției.

Art. 35

Avocații au dreptul să formuleze plângeri și contestații împotriva actelor și dispozițiilor funcționarilor SAJ, ale consilierilor și ale decanului.

Art. 36

Avocații au obligația să participe la acțiunile de pregătire profesională special organizate pentru îmbunătățirea standardelor de realizare a activităților specifice asistenței judiciare sub forma asistenței avocațiale.

Art. 37

Asistența juridică ce urmează a Avocații au obligația să fie asigurați pentru răspundere profesională și să depună periodic la dosarul profesional o copie a asigurării încheiate sau a înnoirii acesteia, în condițiile prevăzute în Statutul profesiei de avocat.

Art. 38

Avocații care au formulat opțiune pentru asistența juridică într-un domeniu de activitate nu pot refuza nemotivat desemnarea notificată prin orice mijloace de SAJ.

Art. 39

Avocații care au formulat opțiune pentru asistența juridică într-un domeniu de activitate au obligația de a se asigura ca mijloacele de comunicare indicate în opțiune să fie în permanentă stare de funcționare și în caz contrar să notifice de îndată această împrejurare SAJ, indicând mijloace alternative de contactare.

Art. 40

Avocații desemnați sunt datori să studieze temeinic cauzele care le-au fost încredințate, să se prezinte la fiecare termen la instanțele de judecată sau la organele de urmărire penală ori la alte instituții, conform mandatului încredințat, să manifeste conștiinciozitate și probitate profesională, să pledeze cu demnitate față de judecători și de părțile din proces, să depună concluzii scrise sau note de ședință ori de cate ori natura sau dificultatea cauzei cere aceasta ori instanța dispune în acest sens.

Art. 41

Avocații nu pot asista sau reprezenta părți cu interese contrare în aceeași cauză sau în cauze conexe. În asemenea situații, avocații desemnați sunt obligați să încunoștințeze SAJ pentru a lua măsurile ce se impun, în sensul înlocuirii acestora sau al desemnării unor avocați suplimentari în cauză, care să asigure apărarea celor aflați în conflict de interese.

Art. 42

Avocatul care acordă asistență judiciară, extrajudiciară, specială sau din oficiu nu are dreptul să primească de la cel asistat sau reprezentat o remunerație sau alte mijloace pentru acoperirea cheltuielilor, cu excepția situației când s-a convenit încheierea unui contract de asistență juridică, cu notificarea ulterioară a SAJ.

F. RĂSPUNDERI ȘI SANCȚIUNI

Art. 43

Avocații care au refuzat desemnarea sunt obligați ca in termen de trei zile de la manifestarea refuzului sa îl justifice in scris.

Art. 44

În condițiile in care într-o lună se înregistrează trei situații in care avocatul refuză desemnarea sau nu răspunde la telefon va fi suspendat pentru următoarea lună de pe lista avocaților de serviciu. În cazul în care în anul în curs aceasta se mai repetă o dată, acesta va fi radiat de pe lista din oficiu urmând ca în anul următor să existe situația respingerii cererii înscrierii în SAJ.

Art. 45

Pentru anul următor se va avea în vedere modalitatea în care avocatul și-a îndeplinit obligațiile în calitate de avocat din oficiu în anul anterior, existând posibilitatea respingerii cererii de pe lista SAJ-lui.

Art. 46

Listele comunicate cu avocații de serviciu lunare vor cuprinde mențiuni cu privire la prioritizarea stagiarilor si totodată solicitarea de a întocmi un proces verbal în condițiile în care avocatul aflat pe listă refuză desemnarea sau nu răspunde la telefon, urmând ca acest proces verbal să fie comunicat baroului în cel mai scurt timp.

Art. 47

Constituie abatere disciplinară:

a) îndeplinirea cu întârziere a obligației de a asigura asistența prin avocat ca formă a asistenței judiciare săvârșită cu rea credință sau din neglijență;

b) omisiunea avocatului de a notifica SAJ schimbarea datelor de contact (adresa sediului profesional, telefon, fax, e-mail, etc.) la care urmează să fie anunțat pentru desemnarea ca avocat delegat;

c) refuzul nemotivat de a asigura asistența, ca urmare a desemnării;

d) nerespectarea termenului de depunere a referatului.

Art. 48

Constituie abatere disciplinară gravă:

a) neîndeplinirea cu rea credință ori din neglijență a obligației de a notifica SAJ și instanța competentă cu privire la imposibilitatea de prezentare;

b) asigurarea asistenței avocațiale ca formă a asistenței judiciare sau extrajudiciare, ori efectuarea apărării în cazurile în care apărarea este obligatorie fără desemnarea avocatului prin eliberarea prealabilă a delegației de către SAJ;

c) refuzul nemotivat al avocatului de a asigura asistența avocațială pentru care a formulat opțiune;

d) în situația în care niciun avocat aflat pe lista săptămânală de serviciu nu acceptă solicitarea organului de urmărire penală sau instanței sau nu răspunde la telefon, solicitantul poate apela la serviciile altor avocați înscriși pe lista SAJ cu obligarea celui care a făcut solicitarea de a întocmi un proces verbal care să cuprindă motivul pentru care se apelează la alți avocați în afara celor aflați pe lista săptămânală a alocaților de serviciu.

Art. 49

Abaterile disciplinare se sancționează în conformitate cu prevederile legii și ale Statutului profesiei de avocat, iar Consiliul Baroului poate dispune, în raport cu gravitatea acestora, suspendarea dreptului de a figura în Registrul de asistență judiciară până la pronunțarea unei soluții de către Comisia de Disciplină a baroului.

G. DISPOZIȚII FINALE ȘI TRANZITORII

Art. 50

Prevederile prezentului Regulament se completează cu dispozițiile Legii nr. 51/1995, modificată și completată, cu ale Statului profesiei de avocat și cu cele ale normelor procesuale.

Art. 51

În aplicarea prezentului Regulament, Consiliul Baroului poate emite norme metodologice obligatorii privind conținutul opțiunii, conținutul referatelor, condițiile de formă și conținut ale cererilor de asistență juridică, ale proceselor verbale, sesizărilor și notificărilor întocmite de funcționarii SAJ sau ale avocaților desemnați să asigure asistența juridică din oficiu, precum și în orice alte probleme privind activitatea SAJ, cu respectarea dispozițiilor art. 68 lit. a) din Legea nr. 51/1995 pentru organizarea și exercitarea profesiei de avocat.

Serviciul de Asistență Judiciară

Serviciul de Asistență Judiciară (SAJ) a fost înființat în anul 1996 și oferă asistență juridică gratuită persoanelor care nu își permit serviciile unui avocat. Serviciul de Asistență Judiciară (SAJ) este dedicat asigurării accesului la justiție pentru toți cetățenii, indiferent de situația lor financiară.

Cum funcționează Asistența Judiciară?

Procesul de aplicare și criteriile de eligibilitate
Puteți aplica pentru asistență judiciară prin completarea unei cereri și furnizarea documentației necesare pentru demonstrarea eligibilității. Criteriile de eligibilitate includ venitul anual, situația familială și natura cazului juridic. Detaliile complete sunt disponibile pentru asigurarea unei înțelegeri clare a cerințelor. Consultanța juridică în diverse domenii ale dreptului este oferită de avocați voluntari care se asigură că drepturile solicitantului sunt respectate și apărate. În situațiile în care cazurile necesită prezentare în fața instanțelor, serviciul de asistență judiciară include și reprezentarea juridică de către avocați calificați.

20 de

domenii de practică

600+

solicitări lunare către SAJ

Întrebări frecvente despre

Serviciul de Asistență Judiciară

Contactați-ne

Formular pentru Serviciul de Asistență Judiciară (SAJ)

    Întrebări frecvente

    Răspunsuri utile la întrebări frecvente despre Serviciul de Asistență Judiciară (SAJ)
    Ce este Serviciul de Asistență Judiciară (SAJ)
    Serviciul de Asistență Judiciară (SAJ) oferă asistență juridică și reprezentare în instanță în mod gratuit persoanelor care nu au resursele financiare necesare pentru a apela la serviciile unui avocat. Serviciul este destinat să asigure accesul egal la justiție pentru toți cetățenii, indiferent de situația lor materială.
    Cine poate beneficia de Serviciul de Asistență Judiciară (SAJ)?
    Orice persoană care îndeplinește criteriile de eligibilitate, cum ar fi venitul anual, situația familială și natura cazului, poate solicita Serviciul de Asistență Judiciară (SAJ). Documentația necesară include dovada veniturilor, starea civilă și alte informații relevante, iar în acest sens vă rugăm să contactați Baroul Covasna pentru informații detaliate.
    Cum pot aplica pentru Serviciul de Asistență Judiciară (SAJ)?
    Pentru a aplica, trebuie să completați o cerere și să furnizați documentele necesare care să ateste eligibilitatea și să demonstreze necesitatea apelării la Serviciul de Asistență Judiciară (SAJ). Puteți să completați formularul de contact disponibil pe această pagină sau să contactați direct Baroul Covasna.
    Ce tipuri de cazuri sunt eligibile pentru Serviciul de Asistență Judiciară (SAJ)?
    Serviciul de Asistență Judiciară (SAJ) oferă consultanță pentru o gamă largă de cazuri, cum ar fi probleme legate de dreptul civil, dreptul familiei, dreptul muncii etc. Trebuie să aveți în vedere că nu sunt eligibile cazurile penale care implică infracțiuni majore sau cazuri comerciale complexe. Serviciile oferite de avocați includ consultanță juridică și reprezentare în fața instanțelor.
    Trebuie plătit un cost pentru Serviciul de Asistență Judiciară (SAJ)?
    Nu. Serviciul de Asistență Judiciară (SAJ) este complet gratuit pentru persoanele eligibile. Cu toate acestea, pot exista unele costuri minore legate de administrarea cazului, despre care veți primi informații în avans.
    Există un termen limită pentru a aplica pentru Serviciul de Asistență Judiciară (SAJ)
    Nu există un termen limită general. Recomandarea este să aplicați cât mai curând posibil după apariția unei nevoi juridice.
    Cât timp durează procesul de aprobare a cererii pentru apelarea la Serviciul de Asistență Judiciară (SAJ)?
    Procesul de evaluare a cererii poate dura până la câteva luni, în funcție de complexitatea documentației furnizate în momentul aplicării și de numărul de cereri primite în momentul respectiv.
    Cum sunt selectați avocații care oferă consiliere prin intermediul Serviciului de Asistență Judiciară (SAJ)?
    Avocații sunt voluntari din cadrul Baroului Covasna, care aleg să participe la acest program și sunt selectați pe baza competențelor și specializărilor lor în domeniile relevante pentru tipurile de cazuri gestionate prin acest serviciu, asigurându-se astfel că fiecare caz este tratat de un profesionist cu experiență relevantă în domeniu.
    Pot să aleg un avocat anume care să mă reprezinte?
    În mod obișnuit, avocatul este desemnat de Baroul Covasna în funcție de natura cazului și specializarea necesară, însă preferințele solicitanților sunt avute în vedere atunci când este posibil.
    Ce se întâmplă dacă nu sunt mulțumit de serviciile primite prin intermediul Serviciului de Asistență Judiciară (SAJ)?
    Dacă aveți nelămuriri sau reclamații legate de consultanța primită prin intermediul Serviciului de Asistență Judiciară (SAJ), vă rugăm să contactați imediat Baroul Covasna pentru discutarea nemulțumirii și găsirea unei soluții.